joi, 14 februarie 2013

valentine's day

Stiu ca am scris doar despre ceva legat de viata sau am postat poze cu ajutorul carora sa imi exprim sentimentele ,acum scriem despre ziua indragostitilor .. care intamplator este azi  . Aceeasta zi poate sa fie : plictisitoare , normala, ciudata , minunata , speciala sau comica . Uitati : azi de dimineata am vazut doi oameni care stateau unul langa altul si vorbeau despre alti doi oameni care si ei stateau unul langa altul alaturi de ei ! Ciudat nu  ?? Sau o fata inbracata in rosu COMPLET cu o geanta verde cu inimi ! Comic !! 
                         Despre asta vorbeam ! Ca nu conteaza cum suntem in aceeasta zi , singuri cu cineva , in casa sau in oras . Conteaza doar sa te simti bine in pielea ta si a da sa imi lasi un comentariu despre ce crezi ca inseamna valentine's day pentru tine ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu